poniedziałek, 24 czerwca 2013

Smaczny obiadek

Pierś w pietruszkach z letnią surówką...


Obiad bardzo dobry, na zwykły dzień.. jednak odbiegający od zwykłego smażonego fileta.
Surówka z młodej kapustki i ogórka, odświeży całe danie.

Mięsko:
  • W piersi robimy niewielką kieszonkę w którą wkładamy niewielki kawałek masełka i pietruszki.
  • Ja użyłam mrożonej pietruszki, bo akurat nie miałam świeżej.
  • Nafaszerowane piersi układamy w rondelku, podlewając szklanką wody i 50gramach margaryny.
  • Dusimy piersi, delikatnie podlewając wodą.
  • Można na piersi położyć kilka ząbków czosnku, bądź do wywaru rozcisnąć jeden ząbek.
  • Piersi dusimy tak, aż do momentu kiedy będą miękkie.
  • Z wywaru można zrobić sos.



Surówka:
  • 1 młoda kapustka (użyłam 3/4 główki)
  • 1 zielony ogórek
  • 1 sos koperkowo-ziołowy do kanapek
  • 2 łyżki oleju
 
  • Kapustę ścieramy na tarce.
  • Ogórek też trzemy na tarce i dodajemy do kapusty.
  • Olej łączymy z sosem sałatkowym, i wlewamy do kapusty.
  • Mieszamy i ew.doprawiamy solą. 
  • (Ja nie doprawiam bo szkoda niszczyć ten wiosenny smak, solą)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz