poniedziałek, 10 czerwca 2013

Liebster Blog Awards

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awards, przez Martę która wspierała mnie w tworzeniu bloga, a teraz mocno mi kibicuje. Bardzo Marcie, za to dziękuję. 



Odpowiadam na zadane mi pytania....



  • Co Cię skłoniło do założenia bloga kulinarnego?
  • Często gotuję coś nowego, nieznanego. Nie chciałam aby kiedyś umknęło mi to co już umiem i postanowiłam stworzyć swoją "skarbnicę", która może i komuś innemu się przyda.
  • Wolisz pieczenie czy gotowanie?
  • Pieczenie... Ciasta, zdecydowanie.
  • Najbardziej znienawidzona czynność podczas gotowania?
  • Mycie naczyń po zakończonej pracy. 
  • Wolisz gotować w samotności, czy w towarzystwie?
  • W samotności, najlepiej po 21-szej, kiedy już dziecko śpi a po domu nikt się nie krząta.
  • Które z urządzeń kuchennych uznajesz za całkowicie zbędne?
  • Całkowicie? Żadne, zawsze się może przecież do czegoś przydać.
  • Jaka jest Twoja ulubiona pora roku pod względem kulinarnym?
  • Lato lubię... masa świeżych owoców do ciast.
  • Twoje największe kulinarne marzenie?
  • Żeby ktoś z moich przepisów skorzystał.
  • Jaki jest Twój najważniejszy trik kulinarny?
  • Chęci i zaangażowanie, jak to jest, to wszystko wyjdzie jak należy.
  • Twoja największa kulinarna porażka?
  • Pewno jakiś niski biszkopt, ale o porażkach się nie pamięta.
  • Twój ulubiony region kulinarny, w Polsce lub na świecie?
  • Mój region, śląskie jedzenie. Rodzina chwali najbardziej.
  • Przyprawa, bez której nie wyobrażasz sobie gotowania?
  • Uwielbiam używać pieprzu i oregano do potraw. A w słodkościach dominuje często cynamon i wanilia.

Przy tej okazji dziękuję wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz